30 Nisan 12 Bu Gün ne Yedim (3. gun)

Bu gün ne yedim :))


  • 08:30 uyandım
  • 2 bardak oda sıcaklığında su
09:00 sabah kahvaltısı ...
  •  1 adet küçük boy köy yumurtası
  • orta büyüklükte bir salatanın yarısı
  • 4 sap maydanozun yaprakları
  • 1 kibrit kutusundan biraz büyük, yarım parmak genişliğinde light beyaz peynir
  • 2 dilim kepekli ekmek
  • 1 çay bardağı şekersiz sallama yeşil çay
  • 2 bardak su
  • orta büyüklükte domatesin 1/2 si
11:30 ara öğün
  • 2 kaşık çorba kaşığı light yoğurt içine 1 1/2 çay kaşığı tarçın karıştırdım
  • 1 orta boy büyüklükte elmanın 1/2 si
  • 2 bardak su
13:30 öğlen yemeği
  • 1 kepçe pates çorbası (bir kısmı kaldı)
  • 2 ince dilim dana rosto
  • 4-5 dal maydanoz 
  • 3 çorba kaşığı zeytinyağlı bamya
  • küçük bir kase ıceberg marul üzerine az yagsız ton balığı konservesi
  • 1 dilim çavdar ekmeği
  • 2 bardak su
  • 2 saat sonrasında sallama form çayı ve early grey (bergamut)
16:45 ara öğün
  • 125 ml. light kefir
  • 5 adet çilek
20:00 Akşam Yemeği (Japon Rest. Teppanyaki)
Akşam yemek yeme adına yanlış bir rest. seçimi yapmış olduğumu düşünüyorum :( extrem bir yemek oldu..
Yemeklerin hepsinde soya ve tereyağ mevcut olduğu için biraz pişmanım ama dikkat ederek yemeye çalıştım :)) yinede kendimi üzgün hissetmekten alıkoyamıyorumm :(((
Bu yemeğin en güzel yanı yemeklerini gözünün önünde teppan demirinin üzerine pişiriyor olmaları ...biraz foto çektim ilerleyen zamalarda ekleyeceğim... güzel bir kültür şöleni oldu ama pişmalığıda cabasııı
  • Biberli Steak (az)
  • Tavuk Biftek (az)
  • Jumbo Karides (az)
  • Sebzeli yumurtalı pilav (az)
23:00 gece ara öğün
  • 1 su bardağı light kefir

Yorumlar