12 Mayıs 12 Bu Gün Ne Yedim (15. gün)

bu gün 15. gunum bu hafta yalnızca 1 kilo vermişim başlıngıc haftamda ise 3 kilo 100 gr vermiştim bakalım gelecek haftalarda kaç kilo olacak :)) henuz spor yapmıyorum gelecak ay başlamayı umut ediyorum... spor yapmamın nedeniyse diyetisyenim bana spor yaparak kilo vermem gerektiği sporu yalnızca sıkılaşmam için yapmam gerektiğini ama önce biraz kilo vermem gerektiğini söylemesi...
6 kilo verince başlarım diye duşunuyorum... toplamda 4 kilo 100 gr verdim 2 haftada fena bir sonuç degil aslında ... diyetimi yaklaşık 1 yıl olarak uygulamayı planlıyorum daha sonra korumaya gececeğim... yanımda olup beni desteklediğiniz için teskkur ederim.. hedefim 55 - 58 kilo arasında olabilmek...boyuma oranla bu kilolar benim için ideal olacak boyum 1.68 ... şu anda daha 10 kilom var verilecek yavaş yavaş ama saglam adımlar ile üstesinden geleceğim umarım... diyete başlamak demek bir ömür boyu bunu korumak için saglıklı beslenmek demek vucudunuz bir kere bu kiloyu alınca tekrar almama şansı yok bunu surekli korumak gerekiyor...

bakalım..
Bu gün ne yedim :))

  • 08:30 uyandım
  • 2 bardak oda sıcaklığında su
  • 1 bardak ballı iksir.. (dövülmüş zencefil 1 çay kaşığı 1 tatlı kaşığı bal ve cok az tarçın )
09:15 sabah kahvaltısı ...
  • 1 çorba kaşığı kadar lor peyniri (45 gr)
  • 1 dilim Tam Buğday ekmeği (toplamda 50 gr)
  • 1 bardak sallama şekersiz bergamut çay,
  • 1 çarliston biber
  • 1 adet salatalık
11:15 ara öğün
  • 1 bardak süt
  • 1 adet diet bisküvi
13:30 öğle yemeği
  • 1 kepçe çorba
  • ızgara balık
  • salata
  • 1 kase yoğurt
  • 2 dilim ekmek
16:30 ara öğün
  • 5 adet çilek
  • 4 adet erik
20:30 akşam yemeği
  • şehriye çorbası
  • kuru fasulye yemeği
  • salata
22:30 ara öğun
  • 5 adet çilek
  • 5 adet erik

Yorumlar