2 Mayıs Bu Gün Ne Yedim (5. Gün)

2 mayıs 2012 eşim izinli olunca saatler biraz karışıtı yediklerimin çeşidi hafif farklılaştı ama tam gaz diyete devam :)) haliyle aynı gün içinde yediklerimi giremedim 1 gün rotarlı oldu ... kusuruma bakmayın artık :)))

Bu gün ne yedim :

  • 08:00 uyandım
  • 2 bardak oda sıcaklığında su
09:00 sabah kahvaltısı ... 
  •  orta büyüklükte bir salatanın yarısı
  • 1 küçük domates
  • 1 kibrit kutusundan biraz büyük, ince dilim light beyaz peynir
  • 2 dilim Kepekli Ekmek (toplamda 50 gr)
  • 1 çay bardağı şekersiz sallama rezene
  • 2 bardak su
  • 15 dk sonrasında sallama early grey (bergamut)
11:30 ara öğün
  • 1 su bardağında biraz eksik light kefir
  • 4 Adet kepekli grisini
  • 1 adet Light peynir (20gr)
  • 2 dilim salata
  • 2 bardak su
  • 1 saat sonrasında 1 bardak hafif tuzlu ayran (tansiyonum düştüğü için)
13:30 öğlen yemeği
  • 1 kepçe Tarhana Çorbası
  • Bol marullu salata üzerine light peynir
16:45 ara öğün

  • 1 Bardak Ayran (dışarda olduğum için onu buldum :))
19:30Akşam Yemeği (ara öğünü yalnızca ayranla geçirdiğim için biraz öne çektim)

  • 1 kepçe Yayla Çorbası
  • Brüksel lahanası yemeği havuçlu
  • 1 adet tam buğday rol ekmek 
  • Karışık Salata (limon ve balsamik sirkeli)
22:30 gece ara öğün
  • 1 dilim elmalı yağsız kek
  • 2 bardak siyah çay 


Yorumlar