9 Mayıs 12 Bu Gün Ne Yedim (12. gün)

Bu gün ne yedim :))

  • 08:00 uyandım
  • 2 bardak oda sıcaklığında su
09:00 sabah kahvaltısı ...
  • 1 kibrit kutusundan biraz büyük, ince dilim light beyaz peynir(45 gr)
  • 1 dilim Tam Buğday ekmeği (toplamda 50 gr)
  • 1Bardak domates suyu
  • 2 küçük biber
  • 4 dal kadar dere otunun yaprakları
  • 2 küçük adet salatalık
  • 1 saat sonrasında şekersiz sallama bergamulu çay
11:30 ara öğün
  • 2 form bisküvi
  • 1 bardak light süt
14:00 öğlen yemeği
  • hindi ızgara
  • 1 kepçe çorba
  • salata
  • 1 kase yoğurt
  • 2 çorba kaşığı zeytinyağlı bamya 
  • 2 dilim ekmek
16:00 ara öğün
  • 1 adet activia
20:15 Akşam Yemeği 
  • sebzeli tavuk haşlama 
  • 1 kepçe çorba
  • 1 kase semizotlu sarımsaklı yoğurt
  • marul salatası
  • 2 çorba kaşığı zeytinyağlı taze fasulye
23:00 Ara öğün
  • 125 ml. kefir

Yorumlar

  1. Bende doğum öncesi kiloma dönebildim şükür.58.5 :)) amma velakin yaz için 55 olmam lazım.Halen emzirdiğim için yürüyüş yaparak zayıflamaya çalışıyorum, blogger anne olarak takipteyim :))

    YanıtlaSil
  2. Canımm doğumundan ne kadar süre gecti bilmiyorum fakat doğum kilosona dönmek bebek emerken çok zor değil fakat emmeyi bıraktıktan sonra biraz zor oluyor ... eğer emzirmeyi bıraktıktan sonra yediklerine dikkat edersen sanıyorum hiç sorun olmaz :)günlük aldığın kalori miktarında oynamalar yaparak kilo bile verebilirsin :)) güzel yorumun için çok tesekkur ederim sevgiler,

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkürler.. her kelime altın değerindedir..
sizde hayata dair yorumunuzu bizimle paylaşın..