Uzun Süreden Sonra İşte Geldim Burdayım


 

    Size kocaman ve güzel mutluluklar dileyerek yazıma başlayayım; umarım hayatınızda her şey yolundadır.
Çok uzun süredir yazmıyorum farkındayım ama pek çok şey yaptım inanılmaz bir yoğunlukta çalışmalarımın ve bayram seyahatimin ardından, bu bloğuma da vakit ayırabiliyorum  :) sevimin aşkana'sında pek çok değişiklik yaptım :)
dilerim şimdi daha kullanışlı daha iyi ulaşılıyor olmuştur :) tabi tüm bu yoğunlukta diyetime de tam gaz devam ediyorum her ne kadar bayramda ölçüyü kaçırıp Bodruma 1 kg fazlalıkla dönmüş olsam da  bu açığı kısa sürede kapattığımı bilmenizi isterim :) şuanda hedefe yalnızca 2.5 kilo kadar kaldı eylül sonu yani planladığım gibi olur umarım tabi vücudum izin verirse :)) demek istediğim Bayram tatilinde ölçüyü epey kaçırmama rağmen en fazla 1 kg almış olmam gerçekten inanılmaz bunu da bilinçli ve sağlıklı bir diyet yaptığım için olduğunu düşünüyorum, size de tavsiyem eğer bir diyete başlayacaksanız mutlaka bir diyetisyene gitmeniz ben bu bloğu açtığımdan beri şiddetle bunu tavsiye ediyorum beni takip ediyorsanız bunu bilirsiniz.
Sizden uzak kaldığım zamanda tabi ki boş durmadım herhangi bir aksilik olmaz ise yeni bir web ve harika bir röportaj ile karşınızda olacağım, ve birde güzel çekilişim olacak hemde çok farklı ve fark yaratan bir çekiliş . size önerim beni takip edin her an herşey olabilir fikir sahibi olmak için http://dogumfotokitap.com/ bu siteye bir göz atın isterseniz. Son kilomu sorduğunuzu duyar gibiyim ve söylüyorum 57.5 şu anki kilom.... sizede nasip olur dilerim

Sevgiler saygılar, tüm güzellikler sizinle olsun dilerim :)

Yorumlar

  1. Merhabalar,tanıştığımıza memnun oldum:)
    Güzel bir tatil,güzel giden bir diyet ve beklemede olduğumuz gelecek olan güzel bir röportaj.
    Herşey çok güzel başarılar diliyorum.
    Diyette darısı başıma diyorum.Diyetisyene de gitsek iş bizde bitiyor.Uygulayamadıktan sonra benim gibi:(
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Sağol sevalcim :)) güzel dileklerin için çok teşekkürler, eğer istersen diyetini uygulayabilceğini bilmek çok önemli

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkürler.. her kelime altın değerindedir..
sizde hayata dair yorumunuzu bizimle paylaşın..