Lazer Epilasyon Deneyimim

Lazer Epilasyon Deneyimim
Vücudumdaki tüylerden kurtulmak için  İzmir de özel bir hastane de lazer epilasyon yaptırıyorum. İlk kez gidenler için 3 gün önceden epilasyon yaptıracağınız yerleri jiletle alıyorsunuz. 3 gün içerisinde makinanın görmesi gereken uzunluğa ulaşıyorlar. Beyaz tenlilerde ve kıl kökleri siyah olanlarda daha iyi sonuç alınıyormuş.

Ben, alt bacak, koltuk altı ve bikini bölgesini yaptırıyorum. Acıyor mu diye soruyorsanız evet acıyor. Ama dayanılmaz bir acı değil. Özellikle bacak bilekleriniz ve bikini bölgeniz daha fazla acıyor. Tabi acı eşiğiniz ne kadar bilmiyorum. Genellikle 18 den atış yapıyor ama siz ciyakladıkça derecesini düşürüyor. Derecenin düşmesi demek daha az tüyünüzün döküleceği anlamına geliyor. Yani daha iyi bir sonuç için dayanmalısınız .. Emin olun ilk seansta sonuç alacaksınız :)))

İlk seansınız dan sonra 24 saat boyunca su değdirmiyor, rolon-parfüm gibi kozmetik ürünlerden uzak duruyorsunuz. 10 gün boyunca jilet kullanmıyorsunuz...10 gün sonra "Kontrol Atışları" için tekrar gideceksiniz. 9. günde epilasyon yapılan bölgeleri keseliyorsunuz. Böylece dökülen tüylerinizi görebilirsiniz. 10. gün dökülmeyen tüylere tekrar atış yapılıyor. Yine 24 saat su değdiremiyorsunuz. Bütçenize göre 1-1 buçuk ay ara veriliyor ve 2. seansa gidiyorsunuz :))) 

Bende ki sonuç; İlk seans ve bir kontrol atışı ile, koltuk altlarım da neredeyse hiçbir şey kalmadı :) Bacaklarım bölge bölge döküldü. Bikini bölgesinden pek istediğim sonucu alamadım. Ama bunu 1 ay içerisinde göreceğim. Belki iyi bir sonuç alabilirim... 2. seansa gidebilir-miyim bilmiyorum. Her seans için 500 TL vermek zor görünüyor :))) 

Yorumlar