Düğünde Ne Giysem - Davet İçin Kıyafet Önerisi

2013 yılı abiyeleri
Davet - Düğün - Mezuniyet Kıyafetlerinden seçmeler. 

Bu sene kuzenimin düğünü olacak ayrıca eşimin kuzeninde düğünü olmasıyla beraber , bu seneki abiye modellerine bakmak istedim , kendim için uygun güzel bir model ararken sizinle de paylaşmak niyetiyle , dış kaynaklı sitelerde dolanıyorum , belki diktiririm diye ayrıca dilediğim şekilde kendi zevkime uygularım diye örnekleri inceliyorum , bu sene sizinde yakınlarınızın düğünler varsa hem sizin için bu senenin renklerini araştırdım hemde sizlere örnekler bulmaya çalıştım, dilerim memnun kalır ve fikir sahibi olup eğlenceli vakit geçirirsiniz.


   Daha çok soft renklerin yer alacağı bu yıl , grinin asilliği göz kamaştıracak , gece kıyafetleri deyince daha çok elbiseler gelir aklımıza oysaki tulumda hoş bir kıyafete uygulanabilecek , güzel bir seçenek , son 3 yıldır hayatımıza balıklama dalan tulum artık yalnızca çocuklarda değil , yetişkin kadınlarında gözdesi hemde gece kıyafetlerinde , rahat ayrıca şık bir görünüm ile uygulanabiliyor, tavsiye ederim.

Önceki yazlarda da moda olan soft renklerden biriside pembe tonları bu yaza damgasını vuracak koyu pembe bu gece kıyafeti ile hem çok hafif hemde şık olmanın rahatlığını yaşayabilirsiniz bu kombini krem veya altın sarısı şık ama rahat bir sandalet ve ufak bir gece çantasıyla tamamlayabilirsiniz. bence bu kıyafet daha çok 20-25 yaş aralığına hitap ediyor , ama genç görünüyorum taşıyabilirim diyenlere harika bir seçenek olduğunu düşünüyorum..
Her sene olduğu gibi bu senede saks mavisi parlament mavisi , bir başka değiş ile gece mavisi yine hoş bir seçenek 25 yaş üzeri için tavsiye edebilirim , aksesuar olarak gümüş rengi bir pazuluk ile tamamlanabilir ve yine aynı desenlerle bir kolye ile çok daha göz alıcı bir şekilde kombin edilebilir.

Bence bu kıyafet tam bana göre hem rahatlık hemde şıklık buluşmuş , bu senenin renkleri de soft ve pastel tonlarda ağır basacak her ne kadar pullu göz alıcı parlak kıyafetlerde moda olsa da rahatlığından ödün vermeyenlere öneriyorum , yalnız bu kıyafetle halaya katılma zor uyarayım :)

Bir Üstteki elbiseye çok benzer bir elbise , kavun rengi bu yazın vazgeçilmezlerinden.. çok asil duruşuyla göz kamaştırıyor.

Klasik olan bu model aksesuarlar ile gece kıyafetine dönüştürülebileceği gibi , gündüzde belirli aksesuarlarla günlükte kullanılabilir diye düşünüyorum , yani sadece bir gece için değil , başka zamanlarda da kullanabileceğiniz , davetlere katılabileceğiniz bir kıyafet olabilir.


Baktım hep uzun elbiseler seçmişim , ama kısa elbiselerde , minyon görünümlü iseniz iyi bir bir seçenek olabilir. 22 yaş altına tavsiye ederim eğer çocuğunuz varsa hiç girmeyin rahat edemezsiniz.


Eğer ki gelinin arkadaşıyım nedimesi de olacağım derseniz işte tam sizlik bir kıyafet , pastel renk tonlarıyla hem asil hemde zarifliğin izi yansıtacak harika bir seçim , yalnız yanınızdan koşturabilecek çocuklardan uzak durun derim , takılarak kazalar sebep olabilirler..

Size keyifli bir davet dilerim, umarım size ufakta olsa bir fikir aşılamasında bulunmuşumdur.

Foto Kaynak lovelyweddingdress.com

Yorumlar