Ghajini

Ghajini

Yine bir Hint filmi ile karşınızdayım , 2008 yapımı filmin Oyunculuğunu Aamir Khan , Jiah Khan , Rahul Pendkalkar ın paylaştığı tam bir Aksiyon, dram, Gizem ama ben bu karışıma birde romantik dram eklerim doğrusu.
İlk önce karmaşık başlayan film ardından Çıtır çerez çok eğlenceli bir girişle start alıyor ...


Film çok etkileyici , komik bir tat ile başlayan film gittikçe ilginçleşiyor , Romantizmin dibine vurmuş bu film aynı zamanda yürek burkuyor , izlenmeye değer olduğunu düşünüyorum,
Film sizi tam anlamıyla bir duygu fırtınasına sürüklüyor , yine bollywood yapımı olduğu soktuğu duygu travmalarından fazlasıyla aşikar uzak , ne çok seviyor şu hinler duygu sentezlerini ve geçişleri, filmi henüz izlememiş olanlar için filmden çok bahsetmeyeceğim, ama çok güzel bir aşk hikayesini harika geçişler ile işlemişler , filmin başlangıcında romantik komedi havasına sokuyor ortalarda gerilim aksiyona yerini bırakıyor , tam bir karışık salata içinde mısırı da var domatesi de  :)  benim gibi yemek bloğu yazarları filmi izledikten sonra ya buna karışık makarna sosu derler yada karışık salata olmadı mevsim sebzeleri çorbası ,bu  karışımlarda mutlaka acı biber olmalı bol en acısından en kırmızısından, bu duygu fırtınasının bitişi biraz acı çünkü , ama yinede yaşattığı ve içine katıldığı duygular sizi alıp götürüyor, anlatım oyunculuk çok ama çok etkileyici.

Bayanlar kahvehanesi puanı 10 üzerinden 8 yani izlenmeye değer olduğu için bir şekilde , bulup edinip izleyin..

Bir iş gezisinden dönen Hindistanın en başarılı iş adamlarından biri nişanlısını evde öldürülmüş olarak bulur, ve kafasına aldığı darbeyle hayatı farklı bir noktaya taşınır, İntikam almak isteyen Sanjay nişanlısını öldüren Ghajini 'nin  peşine düşer..

Önerim yalnız izlemeniz özellikle Erkek arkadaşımla oturup izleyeyim demeyin ona saçma gelebilir , yada bir süreden sonra sıkılabilir çünkü erkekler genelde duygu fırtınalarını sevmezler , ama filmin yarısına kadar izlemeyi başarırsa daha sonrasında çok hoşlanacağından  eminim,
Film biraz uzun benden söylemesi tam 183 dakika, uzun zaman ayırabileceğiniz kesmeden izlemenizi tavsiye ediyorum, iddia ediyorum soluksuz izleyeceksiniz, tadı damağınızda kalacak o kadar söylüyorum..
İyi seyirler
Tıklayın



Sinemalar.com

Yorumlar