Benim Adım Khan - My Name İs Khan

Benim Adım Khan

Az önce izlediğim yine güzel bir bollywood yapımı bir Hint filmi takip edenler biliyor ki ben farklı filmler arayıp bulmayı ve onları yorumlamayı seviyorum, Türkçe dublaj olarak ta izlemesi daha bir keyifli.
Film Asperger sendromlu yani bir çeşit otizm rahatsızlığı bulunan bir adamın hikayesi,


Hint filmleri genelde duyguları abartılı ele almayı ve bu duygular ile filmin içine çekebilmeyi çok güzel başarıyor, film hissettirdikleriyle tam anlamıyla olan üstü, İslamın ele alınışı ve tanıtımı bu filmin başlıca özelliği diyebilirim, aslında tam olarak hedeflenen insanların inançlarıyla kimliklerinin yargılanmaması yeni bir şekilde bireyin yaptıklarının genele yansımaması, baş rol oyuncusu çok güzel bir oyunculuk çıkarmış neredeyse bu adamın gerçekten bu rahatsızlığını yaşadığı hissine varıyor,
toplumsal kaygıların insanlar üzerinde yapmış olduğu baskıysa çok güzel işlenmiş , ne diyeyim ben bu kadar yorum yaptım oturup izlemek ise size kalıyor :) mutlaka arşive konulabilecek güzel bir oyunculuk eseri , konu her ne kadar genel olarak bildik tanıdıkmış gibi dursa da bence alanında tekdir çünkü olaylara hiç bu şekilde bakılmamıştı ..

Benim Adım Khan 
My Name İs Khan
Khan
İyi seyirler.. izleyenlerin yorumlarını paylaşımlarını bekliyorum,

Yorumlar