Can Dostum - Bir Sevgi Romanı (W. Bruce Cameron)

New York Times ve Usa Today Bestseller da yer alan, Sokak Hayvanları grubunun yöneticilerine hediye edilen "Can Dostum" kitabını okumaya başladık...

Daha önce "Sokak Kedisi Bob" kitabını yayınlayan Yabancı Yayınları'ndan çıkacak olan yeni kitap Can Dostum'u sizlere tanıtmak istiyoruz. Can Dostum, W. Bruce Cameron tarafından yazılmış bir sevgi romanı... Köpeklerin gözünden yaşadıkları hikayeler çok sade ve gerçekçi bir dille anlatılmış. Hayvanlara gönül vermiş herkesin severek, zevkle okuyacağına ve köpeklerin diline biraz daha yakınlaşacağına inanıyoruz. Yabancı Yayınları'na hayvanlara gösterdikleri alaka dolayısıyla ve yurt dışında yayınlanan kitapları bizlere ulaştırdıkları için teşekkür ederiz.


YENİ/ YAKINDA ÇIKACAKLAR - CAN DOSTUM

52 hafta boyunca New York Times Bestseller listesinde kalarak rekor kıran kitap en sonunda Türkçede.

YABANCI'NIN YENİ KİTABI YAKINDA SİZLERLE...

Hayatında bir köpeği sevmiş olan herkes, bu bilgelik dolu, dokunaklı ve çok eğlenceli kitabı okumalı.

Marty Becker, Good Morning America

Bu kitap bir klasik. Güzel, neşelendirici, şefkatle anlatılmış, dokunaklı bir hikâye...

Iris Rainer Dart

Elimden bırakamadım. Bitirdiğimde, kısa süre önce ölmüş olan köpeğimin bu kitap aracılığıyla benimle konuştuğu hissine kapıldım. Zekâ ve yürekle kusursuz biçimde detaylandırılmış.

Dina Zaphiris, Animal Planet

Yorumlar