Benim İçin Değer :)) (1. gün)


     Bu gün benim miladım hayatımda ilk defa bir diet programı başlamış oldum diliyorum uygulayabilirim .. herşeyden önce kendim için yani aynadaki ben için düzenli bir beslenme ayrıca sağlıklı bir yaşam için bu beslenme programımı düzenliyorum kendimi gaza getirmek amacı ile bu blogu uygulamaya karar verdim :) biliyorumki diet bir disiplin işi bana yardımcı olan sevgili Rana'ya çok teşekkür ediyorum :)) ona minnetarım herşeyden önce yanımda olduğu ve beni desteklediği için ...
Hayatımı düzene koyarak başlıyorum umutlu ve biraz tedirgin olarak ... Herşeyden önce hergün neler tükettiğimle ilgili bir günlük olacak bu blog öğün atlamadan titizlik ile takip edeceğim bunu çok ama çok diliyorum yavaş ama emin adımlar ile kendime yeni bir ben yaratacağım yalnızca kendim için :))

Bu gün ne yedim :))
  • 08:00 uyandım
  • 2 bardak oda sıcaklığında su
09:00 sabah kahvaltısı ...

  • orta büyüklükte bir salatanın 1/2 si
  • Cherry domatesten biraz daha büyük domates
  • 6 sap maydanozun yaprakları
  • kibrit kutusu büyüklüğünde kibrit kutusunun genişliğinin 1/2 si kadar ezine inek peyniri
  • 1 adet haşlanmış yumurta
  • 2 dilim 7 tahıllı ekmek
  • 2 çay bardağı şekersiz açık çay
11:30 ara öğün
  • 2 kaşık yoğurt içine 1 tatlı kaşığı yulaf kepeği 1/2 çay kaşığı tarçın karıştırdım
  • 1 orta boy büyüklükte elmanın 1/2 si kabuklu
  • 2 bardak su
13:30 öğlen yemeği
  • 1 kepçe karnıbahar çorbası
  • elim büyüklüğünde yarım parmak kalınlığında 1 adet ızgara kefal
  • 4 adet sap semiz otu
  • 4 adet sap maydanoz
  • 1/2 salatalık
  • 1/2 domates
  • 2 orta dilim kırmızı biber
  • 2 dilim tambuğday ekmeği
  • 15 dk sonra acık şekersiz bir çay bardağı çay
  • 3 su bardağı su
16:30 Ara öğün
  • 125 ml (1/2 su bardağı) kefir
  • 1/2 orta boy elma
  • 15 dk sonrası 1 fincan şekersiz damla sakızlı türk kahvesi
  • 3 su bardağı su
20:00 Akşam yemeği
  • 1 kepçe anadolu çorbası
  • 150-200 gr ızgara levrek
  • 5-6 dal dere otu
  • 5-6 adet roka
  • 2 çorba kaşığı zeytinyağlı taze fasulye
  • 2 dilim tambuğday ekmeği
  • 3 su bardağı su
  • 15 dk sonra şekersiz türk kahvesi
22:30 gece yatmadan 2 saat önce
  • 1/2 dilim 7 tahıllı ekmek
  • 15 gr ezine peyniri
  • 1 su bardağı su
 evet bu günü bitidik :))) *****bu aslında bir diet listesi değil bu sağlıklı yaşam için uygun menü listesi diet kişiye özel yapılır ve mutlaka dietisyene danışılarak yapılır... benimki bu tarz birşey değil lütfen kendinize uygulama amaçlı kullanmayın ...
yarın tekarar goruşmek dileğiyle :))) sevgler sevgilerrr kucak dolusu sevgiler

    Yorumlar

    1. hee Oturtmanız lazım :) hayırlı Olsn..

      YanıtlaSil
    2. Tebrikler, insanın kendisini gaza getirmesi kadar hoş birşey olamaz.Bende blogumda devamlı diyet ve sağlıklı tarifler paylaşıyorum ki, kilo almayayım diye.Sakın yazmaktan sıkılmayın, sevgiler.İlk üyeniz benim, yani sizi kontrol edeceğim dermişim.

      YanıtlaSil
    3. Dilek hanım çok tesşekkür ederim içten yorumlarınız için iyiki varsınız çok ama çoook mersi :)))ben biliyorumki harika bir koçum var :))

      YanıtlaSil

    Yorum Gönder

    Yorum bıraktığınız için teşekkürler.. her kelime altın değerindedir..
    sizde hayata dair yorumunuzu bizimle paylaşın..