Azmin Sonu Zaferdir..



Beni önceden takip edenler kilo verme serüvenimi biliyorlar ama bilmeyenler için anlatayım bundan 6.5 ay önce ben tam 72 kilo kadardım :) şimdi 57 kiloyum bu sürede zayıf görünmek tabi ki isterdim ama öncesi sağlıklı yaşamdı..
bu süre içerisinde
** Asitli şekerli içecekleri hiç içmedim (Türk kahvesini bile şekersiz içtim ) hiç tatlandırıcı kullanmadım
** 6 öğün yedim süt ve süt ürünleri özellikle yoğurt mutlaka 2 öğün tükettim az yağlı olarak
** bu arada tabi ki bloğum için tatlılar hamur işleri yaptım ama bunları her zaman ölçülü yedim kendimi engellemesini bildim
** bol bol su içtim max. 2 lt.
Yemekeler de genelde su veya ayran dışında hiç birşey içmedim
** salatalarım'da limon ve balsamik sirke dışında hiç bir şey kullanmadım
** her sabah güne 2 adet kuru kayısı ve 2 bardak oda sıcaklığında su ile başladım kahvaltımı 30 dk. sonra yaptım
** ara öğünler hariç her öğünümde mutlaka 2 dilim çavdar ekmeği tükettim doymuş olsam bile yedim
** işlenmiş et ürünü yiyecekleri hiç yemedim (sucuk, salam, sosis gibi)
** yumurtayı gün aşırı yedim yani bir gün ara ile 1 adet
** 6-7 kilo verdikten sonra haftanın 3-4 günü 1 saat pilates yaptım
** her gün 15-20 dk hızlı tempo yürümeye çalıştım ..
** meyveleri porsiyona göre yedim.. ama en çok yararlandığım meyve kiraz oldu, saplarını da kaynattım şekersiz olarak günlük en fazla 2 kere içtim
** yeşil çay ayrılma bir parçam oldu günde 3 fincana yakın içtim
bunları yazıyorum çünkü kilo vermek çok kolay ve bunda en önemli olan her şeyi yiyerek kilo vermek çok kolay
** ve bunlara başlamadan önce bir DİYETİSYENE gittim ve anladım ki aslında kilo vermek çok kolay :)
KİLO VERMEK İSTEYENLERE DİLERİM MOTİVASYON OLUR VE DİLEDİKLERİ KİLOYA ZAMANLA ULAŞIRLAR ÇÜNKÜ BİR ANDA ZAYIFLARSANIZ BİLİN Kİ O ZAYIFLAMA SAĞLIĞINIZDAN DA BİR ŞEYLER ALARAK GİDER, ZAMAN BIRAKIN KENDİNİZE GÜVENİN DİYETİSYENİNİZİN DEDİĞİ GİBİ BESİNLER TÜKETİRSENİZ AZMİN SONU ZAFERDİR UNUTMAYIN :)

Yorumlar

  1. Tebrik ederim =) Umarım ben de bir gün böyle bir yazı yazabilirim =)

    YanıtlaSil
  2. bloğun sayfalarını gezdim çok güzel paylaşmışsın darısı banada olsun inşallah hedefine ulaşıp ve o kilonu koruyabilirsin

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Yorum bıraktığınız için teşekkürler.. her kelime altın değerindedir..
sizde hayata dair yorumunuzu bizimle paylaşın..