Dostlarımız için pratik çözümler :))


Malum kış geldi...Dışarıda kalan dostlarımız aç ve üşüyorlar. Onlarında can olduğunu ve bize muhtaç olduklarını unutmamalıyız. En azından evinizin çevresindeki kediler, köpekler için pratik evler yapabilirsiniz. Kuşlar için ağacınıza asabileceğiniz yemlikler yapabilirsiniz...Yemediğiniz artan çorba, pilav ve ekmeklerinizi yoğurtla karıştırıp, sokakta uygun gördüğünüz bir köşeye koyabilirsiniz.  Bu şekilde sokaktaki canların hayatta kalmalarını sağlayabilirsiniz.

İşte pratik çözümler;




Bu kedi evini yapmak için baya uğraştım ancak ahşap sebze-meyve kasalarından bulamadım. Pazardan istedim kimse kabul etmedi :))) Ben de marketten kutu aldım. Üstlerini naylonla kapladım. İçlerine polar örtü koydum. Çok soğuk havalarda pet şişelere sıcak su doldurup battaniyelerinin altına koydum. Bahçemdeki kediciklerim artık sıcak sıcak güvenle evlerinin içinde uyuyorlar :)))




Çamaşır sepeti de bir çözüm olabilir :)))


http://www.dhtasarim.com



Yorumlar