Pucca Günlük :)

Pucca Kimdir? Onu tanıyor musunuz? Ya da hala tanımayanlar var mı???



Bir kaç yıldır onu twitterdan  takip ediyorum. Yazılarını okuyup sadece gülüyor, eğleniyordum. Yazıları oldukça ilgi çekiciydi. Zaten arkadaş tavsiyesiyle takip etmeye başladım :))) Uzun süre hiç yüzünü görmedik, adı nedir bilmiyorduk. Hep profilinde kendini "Marlyn Monroe" resimleriyle kapatıyordu :))) Herkes çok merak ediyordu.

Bir gün tesadüfen bir tiyatro galasında Pucca'yı görme imkanı buldum. Eh biraz hayal kırıklığına uğradım. :) Kitaplarının çıkmasıyla Pucca'nın kim olduğunu öğrenmiş olduk...

"Selen Işık"

Neyse konuya geleyim... Bu aralar kuzenimde bulunan Pucca kitaplarını ele geçirdim. Sırasıyla okumaya başladım. Pucca kitaplarında, eski ilişkilerini, yeni sevgilisini, cinsel deneyimlerini ,her tanıştığı erkeğin arkasından kurduğu hayallerini, arkadaşlarını, çocukluk anılarını anlatıyor. Sanki birinin günlüğünü gizli gizli okuyormuşsunuz gibi heycanlanıyorsunuz. Bazen kendinizi tutamayıp kahkayı basıyorsunuz. Evinizde birileri varsa ona da okumak, paylaşmak istiyorsunuz...Tabi çocukluk anılarını okuyunca hüzünleniyor, üzülüyorsunuz.

Not: Cinsel deneyimlerini, düşüncelerini ve yaşadıklarını olduğu gibi yazmış. Eğer yadırgamam diyorsanız bence okuyun. Kesinlikle eğleneceksiniz :)))

Kitapları;

küçük aptalık büyük dünyası





ve geri kalan her şey
Allah Beni Böyle Yaratmış


Eğer takip etmek isterseniz;
Blog Sayfası: http://passiflora-rapunzel.blogspot.com/
Twitter Adresi: @PuCCaa

Yorumlar